sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

Thank you, ÅBSK! / Kiitos ÅBSK!

Some things in life are almost too good to be true.  They are so beautiful and just make you feel warm all over.  I've been lucky to experience such a thing recently when I got a very special gift from the dog club in the Åland Islands (ÅBSK).  There are no words to express how touched I am by this or how much I appreciate it, but I think everyone involved understands...  I am a very privileged person to have friends like this.  Thank you, ÅBSK!  Della and I are so looking forward to competing in Torp again.  See you there!

A very special gift of a very special dog.
I love it!


Ainutlaatuinen lahja ainutlaatuisesta koirasta.
Rakastan sitä!

Jotkut asiat elämässä ovat vain liian hyviä ollakseen totta.  Ne ovat niin kauniita ja ne vain luovat niin hyvän olon.  Olen onnekas koska äskettäin sain kokea tuon saadessani todella ainutlaatuisen lahjan Ålands Bruks- och Sällskapshundklubbilta (ÅBSK).  Ei ole sanoja joilla voisin kertoa kuinka otettu ja kuinka kiitollinen olen tästä, mutta uskon kaikkien osallisten ymmärtävän...  Olen todella etuoikeutettu ihminen kun minulla on tällaisia ystäviä.  Kiitos ÅBSK!  Della ja minä todella odotamme seuraavia kisoja Torpilla.  Nähdään siellä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti