perjantai 6. huhtikuuta 2012

Träningsfickor / Treenitaskut

Ett projekt som påbörjades under den internationella hundutställningen i Åbo i januari i år har slutförts.  Jag införskaffade då ett par träningsfickor via HelsiTar och önskade få vår logo broderad på dessa.  HelsiTar samarbetar med Mainos Ommel på den biten och då Mainos Ommels representant också fanns på plats i Åbo, började idéerna flöda och ett produktivt samarbete satte igång.  Jag mejlade över mina egna underlag för bearbetning och framtagning av en logotype för både brodyr, tryck och dekaler.  Inom loppet av knappt två månader såg slutprodukten sitt ljus - mina personliga träningsfickor.  Jag vill härmed framföra mitt varma tack för dels det helt suveräna arbete Tarja på Mainos Ommel genomfört, dels för den fantastiskt fina kommunikationen under projektets gång.  Jag är jättenöjd!  Reslutatet kan beskådas nedan samt framöver även på Team Hurrilas medlemmar.

Träningsfickorna



Treenitaskuni

Turun talvinäyttelyssä tammikuussa tänä vuonna aloitettiin projekti, jossa halusin saada Team Hurrila-logon brodeerattuna hankkimaani HelsiTarin treenitaskuihin.  HelsiTar tekee yhteistyötä Mainos Ompeleen kanssa ja kun Mainos Ompeleen edustajakin oli paikalla Turussa, ruvettiin heti suunnittelemaan.  Laitoin omaa kuvamateriaalia sähköpostilla valmistajalle broderausta ja mahdollisia painatuksia varten.  Noin kahden kuukauden kuluttua sain upeat treenitaskuni.  Haluan kiittää Mainos Ompeleen Tarjaa loistavasta työstä ja hienosta palvelusta projektin aikana.  Olen todella tyytyväinen!  Lopputulos näkyy yllä olevissa kuvissa ja myös pikkuhiljaa tiimin jäsenten yllä.

1 kommentti: