perjantai 3. huhtikuuta 2015

28.03. PAWS, Maalahti

Last Saturday was quite intense from early morning to late evening.  We had decided to go to Maalahti for agility competitions.  Maalahti is situated about two and a half hours by car from where we live so there was no room for anything else that day but the things we love the most - dogs and agility.

I have to admit that it may seem a bit crazy to drive so long only to make a couple of disqualifications.  That's the poor outcome of Della's and my day in Maalahti.  It's probably not even a surprise to most of our readers, because it feels like I am not able to perform a clean run with my dog at all or even get a bad result...  I know it's so wrong to think like this, but I can't help it sometimes.  Della is such a great companion, she's getting more and more brave all the time, she's skillful and I am really enjoying competing with her nowadays,  What I am trying to say is that I think my dog is so worthy a better result than just DISQ.  I hope I will be able to show the world that too one day.

Taika was the joy for the day.  Pasi had three competitions with her and in the last one they came in second.  We're not speaking of the most beautiful performance in their history, but luckily we don't get points for style in agility - yet!

Again the contacts were jumped so Pasi has still some work to do with Taika before we can call her an agility champion.  Time and patience will show.

I was very lucky to meet with some of our blog readers in Maalahti and it made me really happy to hear their thoughts and opinions about Della and the work I have done with her.  I know I have been lousy replying to the lovely the comments I have gotten during the years and I apologize for that.  I just want you to know how much I appreciate every word you write.  Thank you!


The joyful end of a long day.


Iloinen päätös pitkälle päivälle.

Viime lauantai oli melko kiireinen aamusta iltaan.  Olimme päättäneet mennä Maalahteen agilitykisoihin.  Maalahteen on meiltä matkaa noin kaksi ja puoli tuntia autolla, joten sinä päivänä ei jäänyt aikaa millään muulle kuin mitä rakastamme eniten - koirat ja agility.

Minun täytyy tunnustaa, että tuntuu varmasti hullulta ajaa niin pitkä matka kahden hylyn takia.  Dellan ja minun tulos oli aika heikko Maalahdesta.  Se ei varmasti ole yllätys useimmille meidän lukijoille , koska tuntuu siltä, etten osaa tehdä puhdasta rataa enkä edes huonoa tulosta koirani kanssa...  Tiedän, että on väärin ajatella näin, mutta en voi sille mitään, joskus.  Della on niin loistava kisakaveri ja tulee rohkeammaksi koko ajan, hän on taitava ja nautin todella kisaamisesta hänen kanssa nykyään.  Mitä yritän sanoa on, että koirani on paljon enemmän arvoinen kuin hylkääminen.  Toivon pystyväni näyttämään sen myös maailmalle jonain päivänä.

Taika oli päivän ilonaihe.  Pasilla oli kolme kisaa hänen kanssa ja viimeisessä kisassa he sijoittuivat toiseksi.  Emme puhu heidän kauniimmasta suorituksesta aikojen kuluessa, mutta onneksi tyylipisteitä ei jaeta agilityssä - vielä!

Kontaktit jäivät taas ottamatta ja Pasilla on vielä töitä Taikan kanssa ennen agilityvalion saavuttamista.  Annetaan ajan kulua ja paljon kärsivällisyyttä.

Minulla oli ilo tavata joitakin blogini lukijoita Maalahdessa ja olin iloinen kuullessani heidän ajatuksia ja mielipiteitä Dellasta ja siitä työstä mitä olen tehnyt hänen kanssaan.  Pyydän anteeksi, että olen ollut huono vastaamaan kaikkiin ihaniin kommentteihin joita olen saanut vuosien varrella.  Olen todella kiitollinen niistä.  Kiitos!  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti